Diamond Member Editor 0 Posted August 9 Diamond Member Share Posted August 9 Η πίεση για την ενίσχυση της παραγωγής βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων αυξάνεται, αλλά κάθε λύση φέρει μεγάλα μειονεκτήματα. Η παραγωγή καυσίμου τζετ από χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι ή καλλιέργειες είναι πιο βιώσιμη από την καύση κηροζίνης, αλλά δεν θεωρείται μακροπρόθεσμη λύση για τις ανθρακούχες αερομεταφορές. Το ζήτημα της μείωσης των εκπομπών CO2 αποτελεί προτεραιότητα για τον τομέα. Η μετάβαση από την κηροζίνη σε βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα είναι ο γρηγορότερος τρόπος μείωσης των εκπομπών, αλλά υπάρχουν ανησυχίες ότι δεν θα υπάρξουν αρκετά πράσινα καύσιμα για να καλύψουν τη ζήτηση. Η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για τη δημιουργία “eSAF” μπορεί να αποτελέσει μια λύση, αλλά είναι η πιο δαπανηρή. Η βέλτιστη λύση φαίνεται να είναι η απαλλαγή από τα αεροπορικά καύσιμα και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Ωστόσο, η παραγωγή eSAF και η αλλαγή του δικτύου απαιτούν σημαντικές επενδύσεις και αλλαγές στην τεχνολογία. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Link to comment https://hopzone.eu/forums/topic/94676-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B2%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B7/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now