Jump to content
  • Sign Up
×
×
  • Create New...

Recommended Posts

  • Diamond Member


Η νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Economic Psychology εξετάζει την σχέση των συναισθημάτων με την κατανάλωση αλκοόλ. Οι ακαδημαϊκοί Έφη Βασιλείου, Λάρα Ανιόλι, Στιβ Τσάρτερς και Νικόλαος Γεωργαντζής ανέλυσαν δεδομένα από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα Ιταλών καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι τα συναισθήματα επηρεάζουν την προτίμηση για κατανάλωση κρασιού, μπύρας και οινοπνευματωδών ποτών. Σύμφωνα με τα ευρήματά τους, το κρασί και η μπύρα καταναλώνονται συχνότερα όταν οι άνθρωποι αισθάνονται θετικά συναισθήματα, ενώ τα οινοπνευματώδη ποτά προτιμούνται κατά περιόδους αρνητικών συναισθημάτων. Επίσης, παρατηρήθηκε ότι οι άνδρες αυξάνουν την κατανάλωση μπύρας και κρασιού όταν έχουν θετικά συναισθήματα. Τέλος, οι ερευνητές επισημαίνουν ότι η ηλικία έχει σημαντικό ρόλο στη σχέση των συναισθημάτων με την κατανάλωση αλκοόλ, με τους ηλικιωμένους να καταναλώνουν περισσότερο από όλα τα είδη αλκοόλ.

This is the hidden content, please


Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Vote for the server

    To vote for this server you must login.

    Jim Carrey Flirting GIF

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Important Information

Privacy Notice: We utilize cookies to optimize your browsing experience and analyze website traffic. By consenting, you acknowledge and agree to our Cookie Policy, ensuring your privacy preferences are respected.