Diamond Member Editor 0 Posted July 27 Diamond Member Share Posted July 27 Η Ιαπωνική κοινωνία είναι γνωστή για την υψηλή φιλοξενία των πολιτών της προς τον κόσμο. Ωστόσο, οι αγενείς πελάτες αποτελούν μια μάστιγα για τους εργαζομένους στην Ιαπωνία. Η πανδημία τονίζει ακόμα περισσότερο αυτό το πρόβλημα, με εταιρείες και συνδικάτα να εστιάζουν στην προστασία των εργαζομένων από την κακοποίηση των πελατών. Ο ιεραρχικός πολιτισμός της χώρας και η παράδοση της ανοχής από τους εργαζομένους σε αγενείς πελάτες αποτελούν μεγάλη πρόκληση. Η κυβέρνηση της Ιαπωνίας αναθεωρεί τους νόμους για την προστασία των εργαζομένων, ενώ ορισμένοι εργοδότες έχουν ήδη λάβει μέτρα προς αυτήν την κατεύθυνση. Ο τρόπος αντιμετώπισης της παρενόχλησης από πελάτες στην Ιαπωνία είναι ένα πρόβλημα που απαιτεί νέες προσεγγίσεις και προστασία για τους εργαζομένους. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Link to comment https://hopzone.eu/forums/topic/78915-%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CE%B9%CE%BF-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CE%B1%CF%80%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now