Diamond Member Editor 0 Posted July 27 Diamond Member Share Posted July 27 Η επιστημονική έρευνα του Πανεπιστημίου της Αμβέρσας παρουσιάζει τους τρεις τύπους καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ και επιχειρηματολογεί υπέρ της ανάγκης για διατροφική σήμανση στα προϊόντα. Η έρευνα αναθερμαίνει τη συζήτηση για το αν οι ετικέτες Nutri-Score είναι αξιόπιστες σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ύστερα από μελέτη συμπεριφοράς, το αποτέλεσμα ήταν η ταξινόμηση των καταναλωτών σε τρεις ομάδες: υγιεινιστές, οποίοι επιλέγουν υγιεινές επιλογές, οι φίλοι της μάρκας, που επιλέγουν βάσει αυτής, και η τρίτη, που επιλέγει επίσης με βάση μη υγιεινά κριτήρια. Η μελέτη επισημαίνει ότι το Nutri-Score μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο, αλλά πρέπει να εξετάζονται κάθε ομάδα καταναλωτών ξεχωριστά. Τέλος, υπογραμμίζεται ότι υγιεινό δεν σημαίνει άνοστο, προτείνοντας σε κάθε ομάδα καταναλωτών διαφορετικές στρατηγικές για να βελτιώσουν τις διατροφικές τους επιλογές. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Link to comment https://hopzone.eu/forums/topic/78903-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CF%84-%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%80%CF%84%CE%B5%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now