Jump to content
  • Sign Up
×
×
  • Create New...

Recommended Posts

  • Diamond Member


Η επιστημονική έρευνα του Πανεπιστημίου της Αμβέρσας παρουσιάζει τους τρεις τύπους καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ και επιχειρηματολογεί υπέρ της ανάγκης για διατροφική σήμανση στα προϊόντα. Η έρευνα αναθερμαίνει τη συζήτηση για το αν οι ετικέτες Nutri-Score είναι αξιόπιστες σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ύστερα από μελέτη συμπεριφοράς, το αποτέλεσμα ήταν η ταξινόμηση των καταναλωτών σε τρεις ομάδες: υγιεινιστές, οποίοι επιλέγουν υγιεινές επιλογές, οι φίλοι της μάρκας, που επιλέγουν βάσει αυτής, και η τρίτη, που επιλέγει επίσης με βάση μη υγιεινά κριτήρια. Η μελέτη επισημαίνει ότι το Nutri-Score μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο, αλλά πρέπει να εξετάζονται κάθε ομάδα καταναλωτών ξεχωριστά. Τέλος, υπογραμμίζεται ότι υγιεινό δεν σημαίνει άνοστο, προτείνοντας σε κάθε ομάδα καταναλωτών διαφορετικές στρατηγικές για να βελτιώσουν τις διατροφικές τους επιλογές.

This is the hidden content, please

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Vote for the server

    To vote for this server you must login.

    Jim Carrey Flirting GIF

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Important Information

Privacy Notice: We utilize cookies to optimize your browsing experience and analyze website traffic. By consenting, you acknowledge and agree to our Cookie Policy, ensuring your privacy preferences are respected.