Jump to content
  • Sign Up
×
×
  • Create New...

Recommended Posts

  • Diamond Member

Μία ακόμη πηγή ανησυχίας έρχεται να προστεθεί στις λειτουργίες της αμερικανικής αεροναυπηγικής εταιρείας Boeing.

Όπως έγινε γνωστό, σύμφωνα με το ΑΠΕ, η Boeing προχώρησε στην αναστολή των δοκιμαστικών πτήσεων του νέου 777X, μετά τον εντοπισμό ελαττώματος σε εξάρτημα που συνδέει τον κινητήρα με το φτερό του αεροσκάφους.

Η Boeing πλήττεται από παρόμοια περιστατικά, ορισμένα εξ αυτών μοιραία, τα τελευταία χρόνια.

«Ένα εξάρτημα δεν συμπεριφέρθηκε κατά τα προβλεπόμενα», τονίζει η εταιρεία

«Κατά την διάρκεια επιχείρησης συντήρησης, διαπιστώσαμε ότι ένα εξάρτημα δεν συμπεριφέρθηκε κατά τα προβλεπόμενα», εξήγησε στο AFP η εταιρεία χθες, επιβεβαιώνοντας πληροφορία που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα The Air Current.

Θα επαναληφθούν οι δοκιμαστικές πτήσεις

Οι ομάδες της Boeing μελετούν το στοιχείο αυτό «και θα επαναλάβουν τις δοκιμαστικές πτήσεις όταν θα είναι έτοιμες», σύμφωνα με την εταιρεία.

Το ελαττωματικό εξάρτημα, που θα αντικατασταθεί, σύμφωνα με την Boeing, αφορά στο μοντέλο 777-9 και συνδέει τον κινητήρα με το σώμα του αεροσκάφους.

Όπως συνεχίζει το ΑΠΕ, τα τρία άλλα 777-9 που χρησιμοποιούνται στις δοκιμές επιθεωρούνται μετά το περιστατικό.

Το πρόγραμμα του 777X παρουσιάσθηκε τον Νοέμβριο 2013 και είναι το τελευταίο της οικογένειας 777.

Υπάρχει σε τρεις εκδόσεις, τα 777-8, 777-9 και 777-8 cargo.

Περισσότερα από 500 αεροσκάφη έχουν πωληθεί, αλλά η εμπορική του εκμετάλλευση δεν έχει ακόμη αρχίσει.

Διαρκή τα προβλήματα από το 2020

Το αεροσκάφος προορίζεται για να είναι το μεγαλύτερο δικινητήριο αεροσκάφος εν λειτουργία στον κόσμο.

Το 777X επρόκειτο να τεθεί σε υπηρεσία το 2020, αλλά, εξαιτίας της εμφάνισης πλήθους προβλημάτων κατά την διαδικασία πιστοποίησης, αυτό μετατέθηκε στο 2025. Το αεροσκάφος δεν έχει λάβει ακόμη το πράσινο φως της αμερικανικής ρυθμιστικής αρχής πολιτικής αεροπορίας, της FAA.

Αφού προχώρησε σε πλήθος δοκιμαστικών πτήσεων, η Boeing έλαβε την άδεια τον Ιούλιο να ξεκινήσει δοκιμαστικές πτήσεις του 777-9 με εκπροσώπους της FAA μεταξύ των επιβαινόντων.

Το γεγονός θεωρήθηκε σημαντικό βήμα στην διαδικασία αδειοδότησης.

Επαναφορά της αξιοπιστίας

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο ΑΠΕ, «ο νέος επικεφαλής της Boeing, ο Κέλι Ορτμπεργκ, 64 ετών, διαδέχθηκε στις 8 Αυγούστου τον Ντέιβ Καλχούν, που κατείχε την θέση από τις αρχές του 2020. Η αποχώρησή του ανακοινώθηκε στο τέλος του Μαρτίου μετά την εμφάνιση πληθώρας προβλημάτων στην ποιότητα της παραγωγής».

Το 777X επρόκειτο να τεθεί σε υπηρεσία το 2020, αλλά, εξαιτίας της εμφάνισης πλήθους προβλημάτων κατά την διαδικασία πιστοποίησης μετατέθηκε στο 2025

Ο Κέλι Ορτμπεργκ παραδέχθηκε ότι πρέπει να γίνουν πολλά για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στον κολοσσό της αεροναυπηγικής. Ωστόσο δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον.

Επέλεξε να εγκατασταθεί στο Σιάτλ, έδρα της Boeing, όπου βρίσκονται οι γραμμές συναρμολόγησης του 737 και του 777 – «βήμα προς την σωστή κατεύθυνση», σύμφωνα με το συνδικάτο IAM-District 751 που εκπροσωπεί περισσότερους των 30.000 εργαζόμενους στην περιοχή.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η Boeing κατέγραψε καθαρές απώλειες ύψους 1,44 δισεκατομμυρίου δολαρίων, υψηλότερες από τις προβλέψεις των αναλυτών, εξαιτίας της μείωσης των παραδόσεων στον τομέα της εμπορικής αεροπορίας και της απώλειας συμβολαίων στον τομέα της άμυνας.

Μείωση παραγωγής από τον Ιανουάριο του 2024

Εκτοτε η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των παραγγελιών.

Η Boeing ανακοίνωσε τον Ιούλιο 72 παραγγελίες, ανάμεσά τους 57 για αεροσκάφη 737 MAX, στον απόηχο της έκθεσης αεροναυπηγικής του Φάρνμπόροου, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η ισραηλινή αεροπορικής εταιρείας El Al ολοκλήρωσε την παραγγελία 31 αεροσκαφών 737 MAX, αποκάλυψε πρόσφατα η Boeing.

Η εταιρεία περιόρισε δραστικά την παραγωγή μετά το περιστατικό της 5ης Ιανουαρίου 2024 σε 737 MAX 9 της εταιρείας Alaska Airlines, όταν αποκολλήθηκε το κάλυμμα εξόδου κινδύνου, αφήνοντας τρύπα στην άτρακτο εν πτήσει και προκαλώντας τραυματισμούς.

Τότε, η FAA, πάγωσε, μεταξύ άλλων, την παραγωγή του 737 στο επίπεδο του τέλους του 2023, δηλαδή 38 μηνιαίως.

Την Δευτέρα, η FAA ανακοίνωσε εξάλλου ότι οι θέσεις των πιλότων εκατοντάδων Boeing 787 θα πρέπει να επιθεωρηθούν, έπειτα από περιστατικό τον Μάρτιο σε πτήση της χιλιανής αεροπορικής εταιρείας Latam, κατά την διάρκεια της οποίας το αεροσκάφος έχασε απότομα ύψος με αποτέλεσμα τον τραυματισμό δεκάδων επιβατών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Σχόλια του WBB News
Η Boeing αντιμετωπίζει νέο πρόβλημα με την ανίχνευση ελαττώματος σε εξάρτημα του νέου 777X, που οδήγησε στην αναστολή των δοκιμαστικών πτήσεων. Παρόμοια περιστατικά έχουν προκαλέσει ανησυχία τα τελευταία χρόνια για την εταιρεία. Η διαδικασία πιστοποίησης του 777X μετατέθηκε στο 2025 λόγω προβλημάτων. Η Boeing πρέπει να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη του κοινού μετά από συνεχόμενες δυσκολίες. Ενώ η εταιρεία αντιμετωπίζει απώλειες, έχει αυξήσει τις παραγγελίες της. Η διαδικασία αδειοδότησης του 777-9 αναμένεται να συνεχιστεί μετά την αντικατάσταση του ελαττωματικού εξαρτήματος.

This is the hidden content, please

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Vote for the server

    To vote for this server you must login.

    Jim Carrey Flirting GIF

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Important Information

Privacy Notice: We utilize cookies to optimize your browsing experience and analyze website traffic. By consenting, you acknowledge and agree to our Cookie Policy, ensuring your privacy preferences are respected.