Diamond Member Editor 0 Posted August 21 Diamond Member Share Posted August 21 Πολλαπλές είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η ελληνική ακτοπλοΐα, ενόψει της νέας εποχής, με την ανανέωση του στόλου να αποτελεί μια αναγκαιότητα, καθώς σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία το 86% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα είναι άνω των 20 ετών, ποσοστό κατά πολύ μεγαλύτερο από το αντίστοιχο ευρωπαϊκό. Σύμφωνα με την ετήσια ανάλυση της εταιρείας συμβούλων XRTC, ο τελευταίος κύκλος ανανέωσης του ελληνικού ακτοπλοϊκού στόλου ολοκληρώθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 2000. Εκτοτε, όταν παρουσιάστηκαν ανάγκες αντικατάστασης των πλοίων με σκοπό την εξυπηρέτηση των γραμμών λειτουργίας τους δεν προχώρησαν στην κατασκευή νέων πλοίων αλλά εμφανίστηκαν να αντικαθιστούν ή να προσθέτουν στον στόλο τους πλοία μεταχειρισμένα, μεγάλης ηλικίας κατά περίπτωση, ως αποτέλεσμα της αδυναμίας νέων επενδύσεων λόγω της οικονομικής κρίσης και της έλλειψης χρηματοδότησης. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι σε προηγμένα ναυτιλιακά κράτη όπως η Ιαπωνία έχει απαγορευτεί η δρομολόγηση σε πλοία μεγαλύτερα των 10 ετών, σε γραμμές δημοσίου συμφέροντος, ενώ το ίδιο μοντέλο υιοθετεί και η Κίνα. Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε Ή εγγραφείτε Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Σχόλια του WBB News Η ανανέωση του ελληνικού ακτοπλοϊκού στόλου αντιπροσωπεύει μια σημαντική πρόκληση για τη χώρα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των πλοίων είναι άνω των 20 ετών. Η αδυναμία νέων επενδύσεων λόγω της οικονομικής κρίσης και η έλλειψη χρηματοδότησης έχουν οδηγήσει στην προσθήκη μεταχειρισμένων πλοίων στον στόλο. Είναι αναγκαίο να γίνουν νέες επενδύσεις στην ακτοπλοΐα της χώρας, ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της νέας εποχής και να διατηρήσει τον ανταγωνισμό της. Η απαγόρευση της δρομολόγησης πλοίων άνω των 10 ετών σε άλλες ναυτιλιακές χώρες αποτελεί ένα παράδειγμα προς μίμηση, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα των ναυτιλιακών υπηρεσιών. Σε κάθε περίπτωση, η ανανέωση του ελληνικού ακτοπλοϊκού στόλου πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα για τις αρμόδιες αρχές και τις επιχειρήσεις του κλάδου, προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη λειτουργία και ασφάλεια των θαλάσσιων μεταφορών στην Ελλάδα. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Link to comment https://hopzone.eu/forums/topic/105235-%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%85/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now