Diamond Member Editor 0 Posted August 19 Diamond Member Share Posted August 19 Σε βασικό πρωταγωνιστή των ελληνικών εξαγωγών, με σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης, εξελίσσονται τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα. Παρά τις γεωπολιτικές εξελίξεις που δυσχεραίνουν τη διακίνησή τους και τον έντονο ανταγωνισμό από τα προϊόντα τρίτων χωρών, καταφέρνουν να διατηρούν θετικό πρόσημο στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας. Αν και την τελευταία διετία οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν δημιούργησαν δυσχέρειες για τους έλληνες εξαγωγείς, με την πρόσβαση σε κάποιες αγορές να είναι δύσκολη, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα, κυρίως φρούτα, λαχανικά, τυροκομικά και ελαιόλαδο, αύξησαν συνολικά τις εξαγωγές τους προς τις διεθνείς αγορές κατά 21,1% το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου 2024, συνεχίζοντας το θετικό μομέντουμ, όταν οι συνολικές εξαγωγές της χώρας παρουσίασαν μείωση κατά 6,1% το ίδιο διάστημα. Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε Ή εγγραφείτε Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Σχόλια του WBB News Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα συνεχίζουν να αποτελούν σημαντικό κομμάτι των ελληνικών εξαγωγών, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν λόγω γεωπολιτικών εξελίξεων και ανταγωνισμού. Παρά τα προβλήματα, η αύξηση των εξαγωγών κατά 21,1% δείχνει ότι υπάρχει θετική δυναμική και δυνατότητες ανάπτυξης. Η ανάγκη για ευκαιρίες πρόσβασης σε νέες αγορές παραμένει κρίσιμη, ενώ η υποστήριξη της κυβέρνησης και η ενίσχυση του κλάδου είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας. Παρόλα αυτά, ο τομέας των ελληνικών αγροτικών προϊόντων πρέπει να αντλήσει δύναμη από τη θετική ανάπτυξη των εξαγωγών του και να επικεντρωθεί στην ποιότητα, την καινοτομία και την αειφορία για να διατηρήσει τη θέση του στις διεθνείς αγορές. Επιπλέον, η ανάγκη για επενδύσεις σε ψηφιακές λύσεις και νέες τεχνολογίες είναι επίσης επιτακτική, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα, η αποδοτικότητα και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων. Ο συντονισμός και η συνεργασία μεταξύ των φορέων του κλάδου, τους επιχειρηματίες και τις κυβερνητικές αρχές αποτελούν βασικούς παράγοντες για την επιτυχή πορεία του τομέα. Με συντονισμένες προσπάθειες και στρατηγική προσέγγιση, τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα μπορούν να διατηρήσουν την ανοιχτή προοπτική ανάπτυξης και επιτυχίας στις διεθνείς αγορές. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Link to comment https://hopzone.eu/forums/topic/104014-%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%BF%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BE%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now