Jump to content
  • Sign Up
×
×
  • Create New...

Recommended Posts

  • Diamond Member

Οι δηλώσεις του Άκη Μάντζιου, μετά το ματς Ατρόμητου – Άρη.

Αναλύτικά:

«Στο β’ ήμασταν καλύτεροι, ήρθαμε να κερδίσουμε. Βρήκαμε το γκολ, αλλά μία κακή αντίληψη μίας φάσης, έφερε την ισοφάριση. Δεν έχω παράπονα από τα παιδιά, κάποιοι δεν έχουν παιχνίδια με μας, δεν έχουν κάνει προετοιμασία. Προσπαθήσαμε, δεν έχω παράπονο, παρ’ όλα αυτά θέλαμε τη νίκη».


Σχόλια του WBB News
Ο Άκης Μάντζιος, μετά το παιχνίδι του Ατρόμητου με τον Άρη, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τον τρόπο με τον οποίο δεν κατάφερε να κερδίσει η ομάδα του παρά τις προσπάθειές της. Παρόλα αυτά, δεν έκρινε τους ποδοσφαιριστές του και εξέφρασε την επιθυμία του για τη νίκη.

Ο προπονητής αναφέρθηκε στο γεγονός ότι θεωρούσε την ομάδα του καλύτερη στο δεύτερο ημίχρονο και ότι ήθελε να φύγει με τη νίκη από τον αγώνα. Ωστόσο, μια αμφιλεγόμενη απόφαση του διαιτητή οδήγησε στην ισοφάριση του αντιπάλου τους. Παρά τα παράπονα του για την έλλειψη προετοιμασίας κάποιων παικτών, ο Μάντζιος δεν επέκρινε την προσπάθεια της ομάδας του.

Συνολικά, παρόλο που αναγνώρισε την προσπάθεια των παικτών του, ο προπονητής εξέφρασε την επιθυμία του για τη νίκη. Με την συνέχιση της προσπάθειας και τη βελτίωση ορισμένων πτυχών του παιχνιδιού, ο Άρης μπορεί να επιτύχει τους στόχους του στο μέλλον.

This is the hidden content, please

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Vote for the server

    To vote for this server you must login.

    Jim Carrey Flirting GIF

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

Important Information

Privacy Notice: We utilize cookies to optimize your browsing experience and analyze website traffic. By consenting, you acknowledge and agree to our Cookie Policy, ensuring your privacy preferences are respected.